junior5000.reismee.nl

Een dag uit het dagboek van Olga

1 maart 2014:

Gelukkig is het droog als de honden even uitgelaten worden (09:00 uur). Bobo moest al om 05:00 uurpoepen.

Dan op weg. 1ste stop baai van Navarino. Mooie plaats,midden op een bloeiende wei, vlak bij het strand.

Honden los en jawel hoor toen begon het weer te gieten.

Odin was snel terug, Harry na een tijdje maar Bobo nam het ervan.

Pas toen we de camper meer op het asfalt gezet hadden kwam ze ten lange leste en kletsnat.

2de stop bij de mini eifeltoren in Filiatra ( dus even in parijs)!

3de stop in Agrili en een kasteel zoals je die alleen in de Efteling ziet. Uit 1820 met een reusachtige paard van Troye, maar ook erg in verval. Zou best een goede plek zijn geweest om te overnachtenware het niet dat er een onrustige roedel honden op ons af kwam. Dit vonden we een beetje teveel van het goeie.

4de stop in Kalo Nero aan het strand. prima, ook wel weer zwerfhonden maar veel minder en meer ruimte voor de honden om te rennen. Zo gaat een regendag aangenaam voorbij . 80 km gereden maar heel rustig en genietend van de mooie groene wereld om ons heen. Grappig om met een gids in de hand soms even van de route weg te gaan en zo aparte dingen te zien. Deze camperplaats hebben we zo aan kunnen tikken op de TomTom.

Het moment van de dag;

Roelof: 't realiseren dat ik weer in de cadans komt van het reizen, dus vertrouwen hebben dat het goed komt.

Olga: ik was erg gespannen maar in de loop van de dag helemaal weggegaan