junior5000.reismee.nl

Van ons heen gegaan

Heden middag om 15:00 uur is Odin van ons heen gegaan.

Hij was haast 15 jaar.

De pijn werd ondragelijk ondanks de vele pijnstillers, we hebben toen maar besloten om hem in te laten slapen.

Hij was een echte kamraad die zijn mannetje stond en ons goed bewaakte, we zullen hem missen!

Olga, Roelof, Harrie en Bobo.

Erica

Ach, wat sneu! Gecondoleerd. Hij heeft in ieder geval een goed en lang leven gehad. En nu heeft ie rust en geen pijn meer. XXX

Anneke

Beste Olga en Roelof
Wat verdrietig om Odin te moeten laten inslapen. Je mist toch een jarenlange gezinsvriend. Ik wens jullie veel sterkte met dit gemis. Ik hoop dat jullie nog een fijne reis verder hebben. Ik geniet van jullie verhalen.
hartelijke groet Anneke(Visser)

Hans de Jong

Lieve Olga en Roelof
veel sterkte toegewenst
Op dezelfde dag als de Griekse zanger Demi Rousos is hij heengegaan.
'n goddelijk teken ?
En toch ..... blijf van het leven genieten. XXX

Mariet

Die goeie, ouwe sul, mijn speciale vriend! Hij heeft een goed en gevarieerd leven gehad, zeker voor een hond. Ik leef met jullie mee.
Sterkte en gelukkig nog 2 mooie honden. Nu zal Harrie de honeurs waarnemen.

Monique

Oh wat een trieste boodschap!
Hij heeft wel een buitengewoon leven met jullie gehad en dat kunnen niet veel honden hem navertellen!
Sterkte en geniet van jullie avonturen.
Wat mooi om je steeds weer met de viool te zien!

teun

Dan is hij nu vast wel in de hemelse roedel aangeland. Wel een moeilijke beslissing. Ik hoop dat we die voor ons hondje voorlpoig nog niet hoeven te nemen. Youca wordt dit jaar ook 15, maar tot nu toe is ze nog heel vief. Veel groeten van ons

Marjon

sterkte met dit gemis. Hij heeft in elk geval een geweldige reis achter de rug met geweldige baasjes!

e.bodewes1@chello.nl

IK ben het helemaal met Marjon eens,wat erg voor jullie Veel sterkte toegewenst,Liefs Lies.

Vakantie Mikkel

We staan nu weer naast elkaar, net als een jaar geleden.
Jullie staan wel in mijn favorietenlijst maar had al een tijd niet meer gelezen!
Sterkte, niemand wil zn maatje verliezen..
Bedenk maar zo.. 15 jaar is al een hele leeftijd voor een hond.
Groet Michael

Vakantie Mikkel

Houden jullie het nog een beetje uit daar in de woestijn?
Ik ben inmiddels weer terug in Europa.